måndag 7 april 2008

Flitens lampa lyser så inihelvete

Jag har sendrag i nacken efter att ha suttit för länge vid ljusbordet. Och här vilar bloggen tyst och dammig i väntan på underhållande uppdateringar... Ja, gott folk, jag tecknar så pennan glöder och fingrarna blöder men inget som ni får se. Än. Den som besöker SPX i Stockholm den 25-27 april kan förhoppningsvis få se, för det är där jag ska ha premiär på mitt fansin.

Men eftersom jag vägrar göra ett inlägg utan åtminstone en bild, får ni här se en ruta ur min serie "Frida och de andra". Den går i 4H:s medlemstidning Klöverbladet sedan några år tillbaka.



Det är inte alla som kan bära upp en grön mössa, men Frida kan.

2 kommentarer:

  1. Kan man läsa nåt smakprov på Frida-serien någonstans på nätet?

    Undrar en nyfiken

    /Joakim Gunnarsson

    SvaraRadera
  2. Inte i dagsläget, men jag kan ju lägga upp ngt här på bloggen.
    Lovar att återkomma. :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.