torsdag 22 april 2010

Till soluppgångens kust



Imorgon bär det av till Stockholm, ja! Ser fram emot en helg med kära återseenden, spännande seriefynd och releasepartyn left-right-center.
Det har varit bråda dagar för att hinna klart med fansinet och jag är lite groggy av trötthet, men nu känns det verkligen kul att komma iväg på SPX. Kom gärna och besök mitt bord på fansinmarknaden, jag sitter i Hörsalsfoajén. (Och mycket sittande kommer det bli, eftersom jag har bordet helt solo och det ska vara öppet extra länge på lördag kväll, hoo-ha. Jag ska försöka leja folk att hämta kaffe åt mig, men min charm & mitt klingande jungfruskratt är ej vad de en gång var...)



För den som inte har vägarna förbi SPX men ändå vill ha sig ett ex av senaste Ink, återstår alltid möjligheten att beställa per mail (se adress i högerkolumnen) och få det skickat med Posten.

6 kommentarer:

  1. Ska försöka hitta dig då (:

    SvaraRadera
  2. Ditt bord var absolut det lättigenhittaste. Kul att ses igen och tack för Pollyn!

    SvaraRadera
  3. Varsågod! Det var onekligen en rätt bra plats eftersom jag sålde så bra. ^^

    SvaraRadera
  4. jag hittade dig inte, men jag var bara där en kort stund eftersom jag hade barnvagnen mig mig och alltså kände mig väldigt mycket i vägen för alla... (:

    SvaraRadera
  5. @emelie: Tidvis var det väldigt trångt, det var en riktig flaskhals där jag satt också.
    Synd att du inte fann mig, men jag lär komma nästa år igen. ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.