måndag 17 maj 2010

Pepp!

Alla andra i hela universum har redan bloggrapporterat om SPX, men what the hell.
Jag var där, jag hade jättejätteroligt och sålde Ink som vore det nybakta kakor. Tack alla ni som kom o hälsade på och köpte! Det gjorde inte så mycket att jag satt själv, tack vare insatser från snälla, snälla människor (särskilt tack till Yvette, Lisa och Björn <3). Köpte så mkt nytt jag kom åt (mindre än jag ville såklart) och har läst mig igenom inköpen med stor behållning. Herregud vad mycket bra osignade serier det finns...!
Extra minnesvärt från helgen var 1) det roliga releasepartyt för Swedish Comic Sin på fredag, 2) lördagkvällens middag hos gammal vän då jag trattade i mig otippade mängder bubbel, 3) att jag hade flera köpare som lite lojt köpte Ink-ettan första dagen och sedan återvände med lätt jagad blick dan därpå och köpte återstående kapitel. Då fick jag nästan hjärtsnörp av lycka. *^^*



Eftersom jag sitter och jobbar med Ink #5 och annat Ink-relaterat är det nog dags för en Q&A. Jag har samlat på mig en del frågor som folk har ställt vid olika tillfällen, t e x:
Är berättelsen verklighetsbaserad eller bara hittepå?
Hur lång blir serien egentligen?
Är Fia singel nu eller...?

Dessa och andra frågor tänkte jag försöka besvara i nästnästa blogginlägg. Så, kära läsare, om du har ngn fundering om Ink - skicka din fråga till mig! Mailadress i högerkolumnen.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.