måndag 16 maj 2011

Jo men jag är ju rätt cool inte sant

Den som köper Agent X9 #6 och bläddrar till sista uppslaget hittar en fanart på Modesty Blaise signerad yours truly samt en kort intervju. Fräckt va? ^^



Årets SPX i vårvackra Stockholm blev en kanonhelg tycker jag. Tack alla ni som kom förbi på SPX, handlade Ink och småpratade lite, det var himla kul att träffa er! Och tack käraste kollegor vid Snyggbordet! En vecka senare står sig fortfarande känslan att detta var mitt roligaste SPX hittills. :D

För tillfället pytsar jag iväg beställningar på senaste Ink i lagom takt (42:- inkl porto, bara att beställa via mailadress i högerkolumnen).
Vann inget i Kemi Seriefestivals-tävlingen, men kan gotta mig åt en fin Ink-recension på eminenta seriebloggen Simon Säger.
Life is good.

2 kommentarer:

  1. Cool med X9!

    Problemet när man sitter på SPX är ju att man inte riktigt har tid att verkligen gå runt och kolla ordentligt på alla bord.

    Sen var jag totalt pank och vågade knappt gå runt

    Brände min inköpsbudget (250kr) på en lucha libra-mask redan på förmiddagen på lördagen. :-)

    SvaraRadera
  2. Men precis! Jag köpte bara en handfull fansin när jag egentligen hade velat gå runt och massfynda.
    När jag blir rik ska jag köpa av ALLA.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.