tisdag 31 juli 2012

Nullus anxietus

En viss sinnesfrid har infunnit sig.
Ink-albumet är snart inlämnat för tryck och det mesta ligger i andras händer nu. Har tagit igen sömnbristen ganska snabbt och känner mig som en människa igen. En blek, hålögd människa, men i alla fall.


Hey presto ett kollage! Den allt tjockare utskriftspärmen; min ovärderliga sidöversikt; den förhatliga RedBullen; min ständiga följeslagare och spiritus familiaris Spättan; rosorna jag fick av K samt den iskalla flaskan Brakspear Oxford Gold som väntade på mig i kylen när jag var klar mitt i natten.

Nu kan jag ta semester. Eller okej, jag har en del jobb att göra men det kommer att kännas som semester, så det räknas. I vilket fall som helst så kommer jag inte göra uppehåll i bloggandet, so stay tuned.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.