onsdag 11 juli 2012

Vad gör jag nuförtiden?

♪ Varför hör jag aldrig av mig? Det var alldeles för länge sen jag sågs. ♫

Svaret är helt enkelt att jag sitter här:


 ...och jobbar dygnets alla vakna timmar med mitt Ink-album så det äntligen, äntligen ska bli klart. Sitter alltså inte på ateljén nu i slutfasen utan har dragit mig tillbaka till arbetsrummet hemma, en trygg och stökig grotta med snarkande katter bakom byrån osv. Det fina ljusbordet har min pappa byggt.♥

  En teaser också:


 Ska lägga upp lite fler sådana under kommande veckor så ni kan se hur det artar sig. Förresten så kan man redan bevaka albumet hos nätbokhandlarna (Bokus, Adlibris, cdon mfl) om man vill, jajamen. (Det ska bli ett annat omslag sen, just saying.)

Okej, nu hasar jag tillbaka in i grävlingsgrytet. Skänk gärna en tanke till mig när ni är ute i den svenska sommaren och badar, äter glass, dansar på blomsterängar eller vad man nu gör, jag minns inte längre. När jag är klar ska det iaf bli champagne och semester.

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.